SABAHATTİN ÖNKİBAR: Akçakale Soruları /// CC : @sonkibar


Söyleyin, El Arabiya 4 gün önce o yalan ve rezil haberi niye yaptı?

Neden, “Türk pilotlar sağdı ve sonradan öldürüldü” dedi?

AKP’nin Suriye politikasına isyan eden Türk halkını manipüle etmek için mi?

Her şey ortada, adına Özgür Suriye Ordusu denen teröristler, hüsrana uğradı yani geri püskürtülüyor.

Bunun anlamı sadece AKP iktidarının değil aynı zamanda Katar-Suudi Arabistan ve ABD’nin mağlup olması değil mi?

Soruyorum, Akçakale’ye düşen o top mermisinin, bu yenilgi tablosunun netleşmesi ve de El Arabiya tezgahının hemen sonrasında olması tesadüf mü?

Sadece El Arabiya yayını değil, sınır boylarında yaşanan hadiseler ortada.

Keza, Türkiye’nin angajman kurallarını değiştirmesi de vakıa!

Buna bir de Putin’in 15 Ekim’de Ankara’ya yapacağı çok önemli ziyareti ilave edin ve sorgulayın, kafanız karışmıyor mu?

Diyeceksiniz ki Suriye tarafı attığı topu reddetmiyor!

Doğrudur, reddetmiyor ama “araştırıyoruz” açıklaması yapıyor! Dahası eğer böyle bir şey olduysa “üzgünüz ve bir daha olmayacak” deyip özür diliyor.

Eğer hadise gerçekten kaza ise bunun karşılığı savaş ilanı mı olmalı ?

Söyler misiniz zaten zorda olan Beşar Esad , durduk yerde Türkiye’ye kasten niye saldırsın?

Hem Akçakale’deki müessif olaya çanak tutan AKP hükümet degil mi?

Adına isyancı denen o teroristlere silah ve iaşe nereden gidiyor, yaralarını kim tedavi ediyor?

İsyancılar , saldırmak için Tel Abyad gibi Akçakale ile iç içe olan başka bir yer bulamadılar mı? Yoksa amaç buradan saldırıp bir tezgahla Türkiye’yi savaşa sokmak mıdır?

Ayrıca Akçakale’nin bitişiğinde haftalardır İsyancılarla Esad yanlıları savaşı varken AKP iktidarının hiç bir önem almaması manidar degil mi?

Sürekli şarapnel parçalarının düştüğü bir yere bomba düşmez mi , bunu nasıl öngörüp Akçakale’yi boşaltmadılar.

Suriye’den gelenlere yüzlerce milyon dolar harcanıp konteyner kentler kuracaksın ama kendi vatandaşın için zerre bir tebdir almayacaksın.
Bu kabul edilebilir mi?

Tekrar ediyorum , amaç”böyle bir bomba gelsin de Türk Ordusunu Suriye’ye sokalım mıdır?

Değilse özüre rağmen o tezkere niye?

Bahçeli görevini yapıyor ,

MHP yine AKP’ye kuyruk!

Bu adam ”müdür” dedik , bazıları inanmadı.

inanmayanlara soruyorum : Bahçeli , müdür değilse nedir dün yaptığı?

Tayyip ”tak” diyor , Bahçeli’den anında ” şak” yani hazır-ol vaziyeti.

Hatırlayın, 2002′de genel seçime bir buçuk yıl varken partisi MHP’yi baraja gömüp ülkeyi AKP’ye teslim eden o!

Abdullah Gül’ü Çankaya’ya taşıyan o!

Erdoğan’ın ”mahalli genel seçimi öne alalım” teklifine ‘‘emredersiniz” diyen o!
Ve şimdi Suriye tezkeresi olayında MHP’yi, AKP’nin ardına takan yine o!

Yahu bu MHP , pardon Bahçeli, AKP’nin stepnesi mi?

Değilse en hayati konularda onu dolgu malzemesi olması niçin?

Suriye tezkeresinde onay vermek 2003′teki Irak tezkeresine onay gibidir!

Başka bir ifade ile bu tezkere oy vermek, ABD yani Emperyalizme uşaklığın ta kendisidir.

Dahası , mezhepçiliğin onaylanması ve Türkiye’nin sabote edilmesidir.

Ey Bahçeli! Türkiye’nin yıkımında AKP ile beraber misin?

Çiller , Rasim Ozan’ı
yalısında niye ağırlar?

Rasim Ozan Kütahyalı’ı biliyorsunuz , AKP iktidarı ile beraber tedavüle sokulan yeni gazeteci tipidir.

İşi, gazetecilik ambalajı ile , hadi tetikçilik demiyeyim.AKP amigoluğudur.

Bu işi yapıyor olsa gerek ki AKP yandasşı kanallar büyük paralarla ona sürekli ekran açıyor.

Böylesine AKP’ye angaje olan ve AKP karşıtlarınca zerre sevilmeyen biri söyler misiniz?Tansu Çiller’in yalısında ne arar?

Dün sanal medya’da Tansu Hanım’ın , Rasim’i saatlerce evinde ağırladığı haberleri vardı ki yalanlama olmadı .

Altı çizilmesi gereken husus, Kütahyalı , Çiller’in yanına röportaj yapmak için gitmemiş ki onu bile bir yerde normal karşılarız

beraber siyaset planlaması yapmaya gitmiş!

Evet , manzara aynen budur , Tansu Hanım’ın siyasetteki yeni yoldaşı Rasim Ozan Kütahyalı’dır.

İşte ben bu Tansu çiller’i , 1980′li yıllardan beri tanıdığım ve de Tayyip Erdoğan karakterinin karşı cinsi olduğuna

inandığım içindir ki ona hep karşı oldum!

Söyleyin , bu Tansu’ya güvenilir mi?

Kuzey Suriye’den 15

bin Kürt askeri neden?

Malum Türk medyasında karartma var ve haberler dış basından geliyor.

Financial Times’in bölge muhabiri kaynaklı dünkü haberi şuydu:

-Öcalan’dan talimat : ”Derhal 15 bin kişilik Kürt Ordusunu hazırlayın”

Avukatları aracılığı ile iletilen , Öcalan’ın bu mesajı nerede mi okundu?

Suriye’nin PKK’sı olan PYD’nin gençlik kongresinde!

Tablo buysa soralım:

”Abdullah Öcalan ne yapacak bu 15 bin kişilik orduyu kurun ” diye talimat verir mi?

Son günlerde Öcalan’ı , Mandela imajına sokmak isteyen malum çevreler , bakalım bu tablodan sonra ne diyecek?

Aydınlık

Etiketlendi:,

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

Derin İstihbarat

strateji, güvenlik, araştırma, istihbarat, komplo teorileri, mizah, teknoloji, mk ultra, nwo

İSTİHBARAT

Şifresiz Yayın!

%d blogcu bunu beğendi: