SABAHATTİN ONKIBAR : Ocalan’a villa hazirlaniyor!


SABAHATTİN ÖNKİBAR: Öcalan’a villa hazırlanıyor!

Önce Başbakan Erdoğan’ın art arda verdiği iki demeci hatırlatalım:

Birinci demeç: ‘’Gerekirse Oslo görüşmeleri yeniden başlar’’Akabinde önceki gün ikinci demeç: ‘’İmralı’ya bile gidebilir.’’

Hayır bunlar niyet beyanı felan değil , alıştırma yani kamuoyunu hazırlamak!

Gerçekte müzakerelere karar verildi ve kısmen de başladı.

MİT Müşteşarı Hakan Fidan’ın Almanya’da Talabani ile buluşmasının hemen sonrasında Kandil bu talebe şartlı olarak yeşil ışık yaktı ki Murat Karayılan’ın La

Temps’e röportajdaki sözleri ortada.

Buna göre birinci talep müzakereci olarak masada Öcalan olacak ve mutlaka ev hapsine alınacak!

Dinlediklerime göre Tayyip Erdoğan ev hapsi istemine , seçim sürecindeyiz yapamam falan demiş ama ısrarı ve kararlılığı görünce şöyle bir teklife mecbur kalmış :

‘’Öcalan’ı ancak İmralı’daki bir mekanda ev hapsine alabiliriz.Aksini millete izah edemem!’’

Ve bu teklif bağlamında Öcalan’a kaldığı cezaevine yakın olacak şekilde özel bir villa’nın inşa hazırlığına başlanmış.

Hedeflenen hem Öcalan ile PKK’yı memnun etmek hem de kamuoyuna ev ya da villa Tahsisi yok diyebilmek.

Görüldüğü gibi AKP devleti , PKK ile yine bizzat Öcalan aracılığı ile masadadır ve müzakere etmektedir.

Buna paralel olarak Cumhurbaşkanı Gül de Çankaya’da BDP’lilerle kapanıp yol haritası arayışındadır.

Diyeceksiniz ki Tayyip Erdoğan’daki bu savrulma nasıl okunmalı ?

Öyle ya adam bir gün şarktan esiyor diğer gün garptan! Bir gün Kürt sorunu yok deyip PKK’ya güya küfürler savuruyor ama ertesi gün müzakere masasına oturuyor.

Kuşkusuz bu savrulmada eşikteki üç büyük seçimin payı büyük. Erdoğan PKK katliamları gölgesiyle seçime girmek istemiyor.

İlaveten küresel hegemonların yeni Anayasa dayatmaları ortada!
ABD Ankara Büyükelçisinin biraz da şantaj kokan son beyanları aslında önemli bir ipucu.

Keza Suriye Kürtleri olgusu ile Büyük Kürdistan’ın kapıyı tıklatması bir başka realite!

Hülasa Erdoğan mengeneye sıkıştığını ve yolun sonuna gelindiğini görerek son bir hamle ile Öcalan’a sanlıyor!

Millet ile Tayyip’i böyle selamladı!

Hatırlayın Tayyip Erdoğan , Yıldırım Demirören’e ne demişti:

‘’Yıldırım Bey Millet ile Vatan’ı aldığımız pek belli olmuyor.’’

Kastı bu iki gazetenin sahibinin değişmesine rağmen yayın politikasını aynen sürdürdüğünü yani AKP’ye yalakalık etmemeleriydi.

Aslında Milliyet ile Vatan’ın Demirörenler tarafından alınması kamuoyuna göre Başbakan’ın talebi ile olmuştu zira bu iki gazete Babıali’nin en çok zarar eden iki kurumuydu.

Dolayısı ile akıllı bir işadamının bunları satın alması normal bir ticari teşebbüs diye açıklanamazdı.

Ve Başbakan’ın hem o sözü hem de bu tuhaf satın alma olayının ne anlama geldiği ortaya çıkmaya başladı:

TRT’de büyük paralarla Fehmi Koru ile beraber AKP’yi gazlayan eski solcu yeni liberal Derya Sazak gazeteye genel yönetmen yapıldı.

Derya Bey’den de anında teşekkür.
Dünkü Milliyet’de açık bir AKP selamlaması vardı.

Ne imiş efendim Türkiye’nin kredi notu yükselcekmiş de , ekonomimizde Kasım baharı yaşanacakmış!

Benzer şeyler Vatan’ın manşetlerine de yansıyor.

En önemlisi Vatan Gazetesi , Can Ataklı gibi ülkenin en çok okunan ismine bir ay sütunlarını kapatarak örtülü olarak tehdit etti ve muhalefet dozajını düşer mesajını verdi.

Ey Milliyet okuru siz bu gazeteleri hala Abdi İpekçi’nin gazetesi mi sanıyorsunuz?

__._,_.__

Etiketlendi:, ,

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

Derin İstihbarat

strateji, güvenlik, araştırma, istihbarat, komplo teorileri, mizah, teknoloji, mk ultra, nwo

İSTİHBARAT

Şifresiz Yayın!

%d blogcu bunu beğendi: