Ferhan Şensoy: Çok iyi mars keserim


-Şu penç, şu da dü! Al şu kırığı da eline!

-Ne kırığı be? Pencü se attın, pencü dü oynuyorsun!

-Pencü de attım. Daha oynamadan alma şu zarları diyorum, atar atmaz, ben ne attı­ğımı tam göremeden kapıyorsun zarları. Ben oyunumu oynayana kadar elleme zar­lara.

-Tamam, yeniden zar at!

-One minute!

-Ne van minütü lan, Oslo’da mıyız?

-Dubara! Dubara iki, dubara daha iki.

-Çok ballısın.

-Hayır, oğlum, ben planlı, programlı oy­nuyorum. Sen Davutoğlumatik oynuyor­sun.

-Seşü se! Kutlanması yasak Cumhuriyet Bayramı münasebetiyle, Cumhuriyet Mey­danı’na gele atıyorum! Kaderimi sıvazlıyayım.

-Suriye’den gelen misafir kardeşlerimiz yüzbini geçmiş. Ciharı yek.

-Hadi be?

-Bu bişey değil, çok daha fazlası gele­cek. Onlara maaş bağlanmış.

-Yok yahu?

-Ayda yüz elli dolar.

-Yapma yahu? Yüzbin kere yüzelli; bir buçuk milyon dolar!

-Her ay artacak maaşlı misafir kardeşler gideri.

-Vay canınasını! Şeşü se! Şeş ve se’den başka bir şey yok mu lan bu zarda? Elimi sıvazlıyayım.

-Dübeş. Dübeş bir, al sen şu kırığı da eli­ne, iyi sıvazlamalar, dübeş iki. dübeş ikiden iki.

-İbne zar!

-Zara küfretme! Zar çok kızar. Küser.

-Sebayi dü. Biz niye maaş bağlıyoruz ki misafir turist kalaşnikoflu kardeşlerimize?

-Onlar Tayyip’in misafiri! Otobüse biniyorlarmış Hatay’da, bilet milet yok. Lokan­taya girip yemek yiyorlarmış, hesap mesap yok. Biz Tayyip’in misafiriyiz, diyorlarmış.

-Yok yahu?

-Var yahu!

-Parasızlıktan öğretmensiz okula görev bekleyen öğretmeni atayamıyoruz. Suriyeli sığınmacıya nasıl bir buçuk milyon dolar maaş ödüyoruz? Nerden ödeniyor bu para? Battaniyeli ödenekten mi?

-Hayır yahu! Senin benim ödediğimiz vergilerden. Yakında “misafir kardeşler vergisi” çıkarsa hiç şaşmam. Şeşi yek!

-Sen de ne lazımsa atıyorsun! Pencü dü! Elime def-i tabii eyleyeyim! İki açık birden veriyorum. Şu penç, şu da dü… N’olacak peki bu misafir turist sakallı kardeşlerimiz?

-AKP nerde seçim kaybediyorsa, oralara onlardan kaç tane gerekiyorsa yerleştirile­cek “TOKİMATİK” yöntemle. Seçimden önce onlara vatandaşlık hakkı verilecek. Her yerde seçimleri AKP kazanacak. Mu­halefet tedavülden kalkacak. Ben bir mars kokusu alıyorum, senin burnun da hissedi­yor mu kokuyu?

-Ne marsı bu? Hayatta mars olmam ben! Çok iyi mars keserim!

-Düşeş!

-Fuck off!

AYDINLIK

Etiketlendi:,

Bir Cevap Yazın

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

Derin İstihbarat

strateji, güvenlik, araştırma, istihbarat, komplo teorileri, mizah, teknoloji, mk ultra, nwo

İran Analiz

İran-Şii Jeostratejisi ve Dünya Genelinde İran Destekli Şii Örgütler, İran-Şii Lobisine Dair Bilgiler

İç Savaş

Strateji - Taktik - Savunma

İSTİHBARAT

Şifresiz Yayın!

