Hablemitoğlu’nun katilleri 9 yıldır sır!


Ankara’daki evinin önünde öldürülen Dr. Necip Hablemitoğlu’nun eşi Prof. Dr. Şengül Hablemitoğlu, “Hiç bitmeyecek bir acıya sahibiz” dedi ve ekledi: Siyasiler ve medya, bu suikastı çok kullanıyor. Ancak azmettirenin bulunmaması çok rahatsız edici.

9 yıldır katilleri bulunamadı

18 Aralık 2002 yılında Ankara’daki evinin önünde silahlı saldırı sonucu haince öldürülen Dr. Necip Hablemitoğlu’nun eşi Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Şengül Hablemitoğlu, suikastın ardından geçen 9 yıl içinde bulundukları durumu “Hiç bitmeyecek bir acıya sahibiz” sözleriyle yorumladı.

Cumhuriyet’e konuşan ve 9 yıldır eşinin katillerinin bulunamadığını belirten Hablemitoğlu, Necip Hablemitoğlu suikastının malzeme yapıldığına da dikkat çekti. Ümraniye soruşturmasından biri içeri alınıp ifade verdiğinde hemen Hablemitoğlu’nun gündeme getirildiğini söyleyen Şengül Hablemitoğlu, şöyle dedi: “Siyasiler ve medya, bu suikastı çok kullanıyor. Bu suikastı araç haline getiren insanların, azmettireni buldurmak gibi bir derdi yok. Bu yaklaşım artık bizleri çok rahatsız ediyor. Mide bulandırıcı bir hale geldi.”

“Kimseden beklentim yok”

“Sizin, faili meçhullere bakış açınızda bir değişiklik oldu mu?” sorusuna ise Hablemitoğlu, şu cevabı verdi: “Hangi düşünceye sahip olunursa olsun, hiçbir şey faili meçhulleri haklı çıkartamaz. Bir faili meçhul değerli, diğeri değerli değil gibi de yaklaşımlar var, çok acımasızca bu.” Şengül Hablemitoğlu, suikastle ilgili davanın ne aşamada olduğu sorusu üzerine ise şunları söyledi: “Dosya açık mı kapalı mı, dosya var mı yok mu, yeterince soruşturuldu mu soruşturulmadı mı? Bu soruların yanıtını bilmiyorum. Yetkililer tarafından bize bilgi de verilmiyor. En son 2008’de Savcı Hamza Keleş ile görüştük ve ‘Dosya açık’ denilmişti. İnanın artık benim de bu dosyayı sorgulayacak halim kalmadı. Benim kimseden beklentim yok. Biz artık oraları geçtik.

Benim tek beklentim çocuklarımın ülkemize faydalı olmasıdır. Kendi işimde de üretken olmanın çabasını veriyorum. Güven duygumu yitirdim. Paranoyak değilim ama örneğin bana bir şey söylendiğinde aklıma hemen ‘Acaba bunun arkasında ne var’ sorusu geliyor. Türkiye söylentiler ülkesi. Biriyle ilgili bir şey yapmak istiyorsan önce söylenti çıkartırsın. Eşimle ilgili çok söylenti çıkartıldığını düşünüyorum. Öte yandan Dr. Necip Hablemitoğlu, ölümünün 9. yılında mezarı başında anıldı.

http://www.yg.yenicaggazetesi.com.tr/habergoster.php?haber=60611

Etiketlendi:,

Bir Cevap Yazın

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

Derin İstihbarat

strateji, güvenlik, araştırma, istihbarat, komplo teorileri, mizah, teknoloji, mk ultra, nwo

İran Analiz

İran-Şii Jeostratejisi ve Dünya Genelinde İran Destekli Şii Örgütler, İran-Şii Lobisine Dair Bilgiler

İç Savaş

Strateji - Taktik - Savunma

İSTİHBARAT

Şifresiz Yayın!

