Ergenekon tanığı ifadesinde kendi yorumlarını anlatmış


Eski PKK yöneticisi Şemdin Sakık, Ergenekon davasında verdiği ifadelerin tanıklığına değil kişisel yorumlarına dayalı olduğunu kaydetti. Sakık, Ergenekon ismini mahkeme süreciyle tanıdığını söyledi.

Ergenekon davasında gizli tanık olduğunu açıklayan eski PKK yöneticisi Şemdin Sakık, bugünkü duruşmada soruları yanıtladı.

İddia edilen Ergenekon örgütünü mahkeme süreciyle tanıdığını kaydeden Sakık, Ergenekon, Balyoz ve KCK davalarına methiyeler düzerek şöyle konuştu: “Ergenekon diye bir oluşum tanımam. Mahkemeyle tanıdım. Ergenekon, Balyoz ve KCK davası olmasaydı bugün kan oluk oluk akacaktı. Ben de bu nedenle hayırlı bir iş yaptığıma inanıyorum.”

Şemdin Sakık İşçi Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek aleyhinde beyanlarda bulunuyor ancak Perinçek duruşmalara alınmıyor. Perinçek bugün duruşmaya getirildi ancak sadece Sakık’a soru soracağı bölümde salonuna alındı.

Perinçek, “Sizin kanunsuz olduğunuzu söylemek sanığın hakkıdır. Tanığın ifadeleri sırasında beni getirmediniz. Ben dinlemediğim bir tanığa soru soruyorum! Ben sizi mahkeme olarak görmüyorum” dedi.

Perinçek’in sorularıyla ifadesindeki maddi hataları anımsatması üzerine Şemdin Sakık, "unuttuğum ve yanlış hatırladığım şeyler de olabilir” ifadelerini kullandı.

ulusalkanal.com.tr

Etiketlendi:, , ,

Bir Cevap Yazın

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

Derin İstihbarat

strateji, güvenlik, araştırma, istihbarat, komplo teorileri, mizah, teknoloji, mk ultra, nwo

İran Analiz

İran-Şii Jeostratejisi ve Dünya Genelinde İran Destekli Şii Örgütler, İran-Şii Lobisine Dair Bilgiler

İç Savaş

Strateji - Taktik - Savunma

İSTİHBARAT

Şifresiz Yayın!

