ÖNEMLİ !!! — Zihin Kontrolü mağduru iseniz size yardımcı olmamız için lütfen bizimle iletişi me geçin !!!! — ÖNEMLİ !!!


Sayın Üyeler;

Sizlere dünyada geçerli ve halen kullanılan yada kullanılmak üzere üzerinde çalışmaları devam eden bir çok proje hakkında bilgi vermeye çalışıyoruz.

Bunlar arasında aşağıda bahsettiğimiz bir çok teknoloji de mevcut.

Echelon & Cornivera,Enfopol,DIG-INT, MicroWave,

SIG-NET, SIG-INT, HUMINT, Agent Network, OSINT,IMINT, MASINT,

ECHELON & Carnivera & Promis & Dig-Int & KEYSMART

EDG : Elektro Manyetik Dinleme,Tempest,TETRA, QEEG

Uzaktan Zihin Kontrolü, NöroPsikolojik Checkup ve Zihin Haritalama,

Uydu haberleşme sistemleri, Project L.U.C.I.D.,UKUSA,

Dijital iletişim, GPS & GPRS sistemleri,

Elektro-Manyetik istihbarat sistemleri,

İstihbarat iletim ürünleri, Askeri istihbarat teknolojisi,

Mind Control / Zihin kontrol teknolojisi ve kullanım alanları,

Ama özellikle ZİHİN KONTROLÜ çalışmaları üzerinde duruyoruz.

Bu konuda geçmişteki uygulamaları ve günümüzdeki gelişimi hakkında detaylı paylaşımlar yapıyoruz.

Öncelikli hedefimiz ilk etapta Türkiye’de daha ileriki zamanlarda da Dünya üzerinde bu teknolojinin mağduru olmuş vatandaşlarımıza yada mağduru olduğunu iddia edenlere;

1. Gerekli Tıbbi desteği,

2. Gerekli Hukuki desteği,

3. Gerekli Adli/Polis desteği ,

Sağlamaktır.

Eğer grup içerisinde, Zihin Kontrolü Teknolojisi mağduru olan yada mağdur olduğunu iddia eden üyelerimiz varsa kendilerine gerekli desteği verebilmemiz için lütfen bizimle acilen irtibat kursunlar.

Yukarıda belirttiğimiz tüm destek yardımları tarafımızdan hiçbir ücret alınmadan yerine getirilecektir.

İrtibat E-Posta : Ozel.Buro

ÖZEL BÜRO AÇIK BİLGİ AĞI

Etiketlendi:, , , ,

5 thoughts on “ÖNEMLİ !!! — Zihin Kontrolü mağduru iseniz size yardımcı olmamız için lütfen bizimle iletişi me geçin !!!! — ÖNEMLİ !!!

  1. Ibrahim Doğan Kasım 27, 2012, 3:29 pm Reply

    ben beyin kontrolüne ve istihbarat baskısına maruz kalıyorum yıllardır ama anlayamadığım bu konuda başvurmadığım hukuk dalı kalmadı a.i.h.m de dahil buna ama hiçbir netice alamadım siz nasıl oluyorda tıbbi ve hukuki destek sağlayacağınızı iddia ediyorsun kaldıki polis mit ve jitem yani bütün ülke istihbaratı dahil bunlara hepsinin haberi var sadece oyun oynamak hoşlarına gidiyor, bizzat insan hakları yetkilileri bana bu konunun üzerine gidemiyeceklerini çünkü onlardanda birçogunun öldürüldüğünü söylediler bana kalırsa hiç uğraşmayın bunlarla çünkü yıllardır benimle uğraşıyorlar ve bütün yöntemlerini biliyorum hiçkimse onlarla başa çıkamaz ancak onlar izin verirse onlarla başa çıkılabilir,sizede terör damgası vururlar,ya da ajan ya da o da olmadı dile getiremeyeceğiniz öyle şeyler yaparlarki dünyanın en haklı insanı dahi olsanız canınıza tak etse dahi sadece isyan edersiniz yinede ben herşeyi göze alıyorum buyrun gelin görüşelim ama zekanız ve gücünüz yoksa hiç yaklaşmayın derim yoksa bi çin ata sözününde dediği gibi ağaç karşı koyamayacağı bir rüzgar görürse eğilmek zorundadır yoksa kökünden sökülür gider ben kendimi hiçbir zaman ağaç olarak görmedim ve eğilmedim sadece çok acılar çektim ibrahim.dogan1983@hotmail.com

    • Ş Can Kökten Ağustos 29, 2013, 11:46 pm Reply

      acaba zihin kontrolcü ajanın kimliğini belirlenmesini sağlayıp sonra o kişiyi dava etme imkanı olamazmı, tüm mit i değilde sadece şahsı dava ve mahkemeye taşısanız, ilk önce istiğbaratçı ajanın kimliğinin belirlenmesi ve onu mahkemeye taşıyarak hakkınızı arayabilirmisiniz. bende zihin kontrol mahduruyum merak ediyorum

  2. Batuhan Unal Nisan 27, 2013, 10:26 pm Reply

    mit mustesarligi kurumu benim için telegram ile oldurulme karari verdiler.. yaklasik 1.5 yildir 24 saat suren ses işkencesindeyim, uykumda bile konuşuyorlar ve dalga geçiyorlar rüya göstererek .. korkunç rüyalarda gösteriyorlar bana.. yani kisacasi mit kurumu idam karari verdi benim için , intihar etmemi istiyorlar.. ben MOSSAD ajani değilim ama telegram işkencesiyle olduruyorlar beni.. cep numaranizi kaybettim , bana yârdim etmeniz icin gelecektim.. eger bu durumdan kurtarabilirseniz beni gelmek istiyorum.. benim icin 100lerce sarki yaptılar.. içlerinden önemli olan 1 kactanesini sunmak istiyorum.. grup 84 – simdi hayat : http://www.youtube.com/watch?v=MicSSSDoKRQ

    Depresif Kukla (Nez) : http://www.youtube.com/watch?v=GuzQrV7WpZA

    cep numaram 0506 991 54 00 lütfen bana ulasin.. bana ulasirsaniz yaniniza geleceğim.. mit kurumu bana grup 84 simdi hayat video klibini yaptirdi..

    • Ş Can Kökten Ağustos 30, 2013, 12:08 am Reply

      amaçları seni şizofren yapmak delirtmen zannedersem kısmen şizofren olmuşsun

  3. Ş Can Kökten Ağustos 30, 2013, 12:07 am Reply

    bende zihin kontrol mağduruyum ve hala işkence görmekteyim acaba amaçları delirtmek midir? Yoksa bi eğitim ve istiğbarat tatbikatımıdır? En Fazla kaç yıl sürer ve öldürürlermi?

Bir Cevap Yazın

İSTİHBARAT ALANI

Sınırsız, Seçkin, Sansürsüz, Kemalist Haber Blogu

Derin İstihbarat

strateji, güvenlik, araştırma, istihbarat, komplo teorileri, mizah, teknoloji, mk ultra, nwo

İran Analiz

İran-Şii Jeostratejisi ve Dünya Genelinde İran Destekli Şii Örgütler, İran-Şii Lobisine Dair Bilgiler

İç Savaş

Strateji - Taktik - Savunma

İSTİHBARAT

Şifresiz Yayın!

